Výjimečnost doby, výjimečnost oproti jakémukoliv období ode dne, kdy římský císař Konstantin Veliký legalizoval křesťanství v Milánském ediktu a umožnil tak vznik křesťanského světa, se projevuje i výjimečností zjevení.
Za těchto okolností, které nepochybně trápí svaté v Nebi stejně jako nás, je pochopitelné, že se i Panna Maria nějakým způsobem pokusila ovlivnit myšlení a jednání lidí, aby je nasměrovala na správnou cestu. Vážnost a moc jejího poselství vyplývají z jejího postavení. Je Matkou Boží a Královnou andělů, Neposkvrněným početím i Prostřednicí všech milostí a především není naším Soudcem. Panna Maria, na rozdíl od svého Syna, nás nebude soudit, a proto její angažovanost a milosrdenství může jít za rámec spravedlnosti. Ona prosí za nás, kteří jsme hříšní a jak mnohokrát řekla: "zadržuje trestající ruku svého Syna." Ruku spravedlivého soudce, který dobré odměňuje a zlé trestá, jak říká jedna z pěti základních pravd katolické víry.(1) Můžeme si jen domýšlet, jaké tresty by už dopadly na naše hlavy nebýt milosrdenství Matky Boží.
Jako dobrá matka, varuje Maria své děti předem, aby měly čas vzpamatovat se. Není to náhoda, že prvním místem těchto varovných znamení se stala Francie. Francie, tato "prvorozená dcera Církve", která za vlády Merovejovců tvořilo katolický ostrov v záplavě ariánské hereze 6. století po Kr., tak jako se stalo prvorozenou, tak se stalo i během Revoluce první dokonale odpadlou dcerou. Francie, tento předvoj ateismu a agnosticismu, varoval 100 let před revolucí sám Pán Ježíš a přikázal zasvětit tuto zemi Božskému Srdci. Nestalo se tak a výsledek byl katastrofální.
Po strašném 25 letém krveprolití se v roce 1815 podařilo porazit revolučního císaře a Evropa se začala restaurovat pod vládou Svaté aliance. Nicméně na obzoru byly další a další revoluce, a co je horší i masové odpadnutí od víry. A co je úplně nejhorší - i apostaze uvnitř Církve sahající až do jejích nejvyšších struktur.
Pozn. 1:
Není ale správné v Ježíši vidět nelítostného soudce, který se "těší", jak to nešťastníkovi "spočítá" a započte vše, co spáchal. Naopak, Ježíš na každého hledí s láskou, vždyť za každého dal svůj život. Ale je to hříšník sám, který v konfrontaci se svým životem a Boží láskou, krásou a majestátem usoudí, že ve svém stavu není hoden s Ním být a sám se odsuzuje do stavu bez Něj, tj do pekla...
Panna Maria v La Salettě
V předvečer další revoluce, která zachvátila v roce 1848 doslova celou Evropu, se v roce 1846 zjevila Panna Maria na odlehlém vysokohorském místě, kde se setkávají hranice Itálie, Švýcarska a Francie. Tam v nedostupném alpském terénu se ukázala dvěma malým dětem, Maximovi Giraudovi a Melanii Calvatové, kteří byli v kopcích pást krávy. Mluvila s nimi a zanechala jim poselství, které měly zvěstovat lidem.
Nejprve byla zveřejněna jen část poselství. Celé poselství Panna Maria dovolila zveřejnit Melánii až v roce 1858. Na její poselství bylo mimořádné to, že popisovalo stav Církve v budoucnosti a nepopisovalo ho v obzvláště pozitivním světle. Stav Církve v budoucnosti, který Panna Maria vykreslila dětem, se v polovině 19. století zdál být posluchačům děsivý, neodpovídající tehdejšímu stavu a tím pádem vzdálený. Dnes, při pohledu na svět a Církev, si podobný optimismus dokážeme osvojit už jen velmi těžko.
Uplynulo 150 let a ti, co se umí kolem sebe dívat, musí konstatovat, že slova poselství tnou do živého. Některé pokrokové kruhy v Církvi se snažily Melániino poselství zpochybnit a jako celé poselství uvádějí jen tu část, která je nekonfliktní. Dokonce na některých internetových stránkách misionářů saletínů, kteří odvozují svůj duchovní původ od zjevení v La Salettě, se můžeme dočíst, že Melánie si poselství zveřejněné po roce 1858 "vymyslela" (!!!).
Je vskutku pozoruhodné předpokládat, že by si Maria vyvolila za svůj nástroj osobu, která si "vymýšlí." Navíc, když pravost zjevení, jako události, byla potvrzena Církví. Na jedné straně tito Melániini kritici tvrdí, že žila zbožný a úctyhodný život řeholnice a na druhé straně tvrdí, že byla podvodnicí. Z psychologického hlediska je něco takového málo pravděpodobné a spíše to ukazuje na to, že poselství se stalo v dnešní Církvi krajně nepříjemným. Proč? Odpověď se možná nabízí sama - poselství trefuje až příliš do černého.
A to, že se modernisté v Církvi poselství bojí tak, že ho mají odvahu cenzurovat, svědčí pravděpodobně o tom, že se bojí toho, aby náhodou věřící neidentifikovali současný stav Církve se stavem popsaným v poselství. Čili cílem není náprava, ale kamufláž.
To, že Panna Maria dovolila zveřejnit poselství po "etapách" není nic neobvyklého. Podobně se zachovala i při zjevení ve Fatimě a celé (?) fatimské poselství jsme se dozvěděli až téměř po sto letech.
Když se nad tím zamyslíme: může být pro křesťana děsivější pohled než vidět člověka, který tvrdí, že uctívá Pannu Marii, ještě popisuje s nadšením zjevení v La Salettě, ví, že je jako událost církevně schválené již od 19. století a zároveň zatajuje její poselství !!! Zde zůstává rozum stát ...
Pochybnosti by byly na místě, kdyby proroctví nesedělo s realitou. Avšak je tomu skutečně tak?
Podívejme se na některé výroky z poselství Panny Marie v La Salette a přemýšlejme:
"
Kněží, služebníci mého Syna, se stali stokou nečistoty pro svůj hanebný život, nedostatek zbožnosti při slavení svatých tajemství, lásku k penězům a pro sklon k poctám a zábavám."
(Pozorujeme dnes neuvěřitelné skandály, infiltraci Církve homosexuály až na úroveň biskupů a kardinálů , obhajování deviací různými liberálními kněžími a biskupy, profanaci oběti mše svaté různými svévolnými kreacemi, synkretickými divadly a tanci, ohavnou nedůstojností a nedbáním na úctu k Božímu Tělu a začínáme chápat, kdo a proč cenzuruje.)
"
Ano, život kněží volá po pomstě a ta se vznáší nad jejich hlavami. Běda kněžím a ostatním služebníkem Božím, kteří svou nevěrou a špatným životem znovu křižují mého Syna!"
"
Hříchy lidí volají do Nebe a po pomstě, která již stojí za dveřmi."
"
Hlavy a vůdcové Božího lidu zanedbali modlitbu a pokání a démon jim zatemnil rozum."
"
Lidská společnost se nachází v předvečer nejstrašlivějších soužení a největších revolucí."
"
Vlády budou mít všechny stejný cíl, spočívající v odstranění všech religiózních principů a ve vytvoření prostoru pro materialismus, ateismus, spiritismus a všechny možné druhy nepravosti."
"
Řím ztratí víru a stane se sídlem Antikrista."
"
Církev se zatemní a svět upadne do zděšení."
Děsivé proroctví úpadku a zkázy je celé zaznamenáno i ve vydání z roku 2005 ve vydavatelství Matice Cyrilometodějské:
Mélanie Calvet.
Zjevení Panny na hoře Lasalettské,
19. září L.P. 1846.
[s.l.]: Matice Cyrilometodějská, s. r. o., 2005. Text byl sepsán samotnou Melanií Calvatovou.
Téměř všechny věty, které Panna Maria řekla Melánii, nabývají postupem času větší a větší aktuálnost. Copak zažilo 20. století málo revolucí, válek a utrpení? Neusilují se vlády o zničení křesťanství? Nevidíme úpadek víry? Nevidíme vycházet pochybné nauky ze samotného Říma? Kdo má oči, ať se dívá.
Závěrečnou část článku:
Tři varování Panny Marie - La Salette, Fatima a Akita: 2. část najdete zde.
O zjaveniach Panny Márie v Akite sme natočili ONLINE RELÁCIU, KTORÚ SI MÔŽETE POZRIEŤ TU V TOMTO ČLÁNKU:
Zjavenia v Akite
– prichádza koniec jednej epochy?
1. časť.
https://slovenskydohovorzarodinu.sk/zjavenia-v-akite-prichadza-koniec-jednej-epochy-1-cast/
(16. 2. 2021)
Převzato z
https://slovenskydohovorzarodinu.sk/,
článek z 18. 2. 2021 naleznete
zde.
(Na Fatym.com vydámo 20. 2. 2021; 19. 9. 2022 - 2691; 19. 9. 2023 - 3619 přečtení)