Komentáře

ke článku: Exorcista o. Amorth: "Ignorovat zjevení Panny Marie v Medžugorji je pro křesťany neodpustitelné."
ze dne 11.11.2013, autor článku: Roman Tomek

Komentář ze dne: 11.11.2013 16:38:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (magdalenabaj@seznam.cz)
Titulek:
Takže církev není potřeba poslouchat? To jsem teda v šoku... MJ

Komentář ze dne: 11.11.2013 19:58:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - MS (Gilad.Pellaeon@seznam.cz)
Titulek: dotaz
Jaký je vlastně současný stav ohledně Medžugorje? Je dovoleno tam jezdit tamním biskupem? Já si matně vzpomínám, že nějaký zákaz ohledně poutí od biskupa tam byl, ale nevím, za jakých podmínek a jestli ještě platí. Má někdo aktuální informace? Pokud nějaký zákaz platí, nedopouští se pak ti, co se tam vydávají neposlušnosti vůči církevní autoritě, ať už je to zjevení pravé nebo falešné? Napadla mě totiž příhoda jedné svaté, jejíž jméno si bohužel nepamatuju, které se zjevil Pán Ježíš, přikázal ji něco vykonat. Dotyčná se nejdřív poradila s biskupem, ten jí zakázal příkaz vykonat a ona poslechla biskupa. Když se ji Pán Ježíš zjevil znovu, tak ji za její poslušnost biskupovi pochválil.

Komentář ze dne: 11.11.2013 22:37:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek:
Tak buď si tento článek někdo vymyslel, nebo P. Amortovi už to vymítání ďábla leze na mozek.

Komentář ze dne: 12.11.2013 11:59:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Křesťan (@)
Titulek:
Jo a že na týto stránce se samým pochybným zjevením, se ignoruje sám Ježíš Kristus je odpustitelné? Kdyby aspoň se někdo vyjádřil, ale opět se tu mlčí a nic se od někoho "fundovanýho" nedozvíme.

Komentář ze dne: 12.11.2013 16:46:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Iva (@)
Titulek:
"Dobré plody za 30 let ukázaly, že tento strom je dobrý" - ráda bych viděla životy lidí, kteří na tomto místě byli a co jim to přineslo, k jaké změně došli, i po třiceti letech, bych si chtěla přečíst nebo promluvit s člověkem jak jeho denní život vypadá dnes a ke komu vede. Co je myšleno těmi dobrými plody? Že tam jezdí hodně lidi a prožili tam něco hezkého, nadpřirozeného a koupili si něco pěkného? Že až na tom místě přišli na něco zásadního? Že by si Bůh přál, aby nějaký člověk musel dojet až do Medžugorje, aby o sobě něco zjistil? Bůh nemůže hovořit k někomu doma v kuchyni? Vyžaduje cestu až na to místo a klanění se tam a uctívání sochy Panny Marie? Pokud je takový článek, výrok o té ignoraci a neodpuštěním tu zveřejněn, ten člověk, který ho zveřejňoval s tímto výrokem musí zajisté souhlasit. Dobrou zprávou je, že pan Amorth, sice něco odpustit nemůže a nepřipadá to pro něj v úvahu, Bohu díky, že Ježíš Kristus nám odpustit může a v Něm to odpuštění máme. Jako tragédii to nevidím, když někdo ignoruje toto zjevení, spíše je to "postavit si dům na skále", pokud se tedy držíme Ježíše Krista a stavíme na Něm. Když to vezmu do detailu, tomu zjevení jde údajně o to- tedy z nějakých výroků, je tomu tak možné rozumět- doprovodit ke Kristu, tedy co je zlého, když tento doprovod odmítnu, když pochybuji o jeho původu a jdu rovnou za Ježíšem Kristem a věřím v Něj a spoléhám jenom na Něho? Tak se ptám, jakému duchu tohle vlastně tak vadí, že tak prská, když mu na tohle šáhnu a hovořím jen o té jediné cestě? Teď dokonce už to pokročilo v jisté skryté vyhrožování a zastrašování, že by mně nemělo být v tomto odpuštěno. Tedy se ptám konkrétně osoby, která vydala tento článek- je hřích, hřeším já Iva, když ignoruji toto zjevení v Medžugorji? Bude mi neodpuštěno, když spoléhám jenom na Ježíše Krista, Jeho evangelium, vedení? A neodpustí mně konkrétně kdo? Pan Amorth, Vy nebo sám Bůh? Bude se na mě zlobit a neodpustí mně matka boží, že jsem následovala přímo Ježíše Krista a ignorovala její zjevení?? Co tento výrok má vlastně křesťanovi přinést?? Budu upřímně ráda, když mně ten, kdo to tu vyvěsil a souhlasí s výrokem pana Amortha, přímo odpoví na mé otázky, moc děkuji. Iva

Komentář ze dne: 13.11.2013 11:33:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Maru (@)
Titulek: Re:
Naprosto s Vámi souhlasím..

Komentář ze dne: 13.11.2013 16:31:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Roman Tomek (roman.tomek@seznam.cz)
Titulek:
Jsem -li vybízen, abych se vyjádřil také svým komentářem, tak tedy máte, co žádáte, ale pouze krátce. Pokud chcete vidět ovoce Medžugorje, musíte splnit několik podmínek. Nechci být příliš drsný a klást podmínky, ale pokud opravdu chcete.... tedy musíte, jinak to nepůjde. 1. otevřít oči, otevřít srdce a zbavit se předsudků, kterými si zakrýváte výhled. A také, proč ne? - přesvědčit se na samotném místě o tom, jak a co se tam děje a proč toto místo přitahuje miliony věřících. Je to možné, je to povolené. Třeba na setkání mládeže - Mladifestu, zaznívá spousta autentických svědectví. Přijďte a uvidíte... Nebudu se zde mnoho zmiňovat o ovoci, o četných obráceních, duchovních i fyzických uzdraveních, o tom, že se Medžugorje nazývá zpovědnice světa - a to v době, kdy zpovědní praxe v mnohých západních zemích téměř vymizela. O mnohých modlitebních skupinách, které vznikly díky Medžugorje a o množství duchovních povolání. Ani o tom, že bylo a jak je možné, že toto místo, vyvolené Královnou míru, bylo - zázračně - uchráněno zničení při strašlivé válce, která vypukla přesně 10 let od začátku zjevení, kdy P. Maria vyzvala k míru, ke smíření s Bohem, aby bohl zavládnout mír v srdcích - i na celém světě... A tak, i když křesťan není povinen věřit soukromým zjevením, přesto je - a s tím souhlasím s otcem Amorthem - přinejmenším nerozumné opomíjet hlas Matky, kterou posílá Bůh, aby připomněla to, co říká Písmo, co učí Církev... Hlas milující Matky, která nás chce přivést zpět k Ježíši. Opravdu si myslíte, že to zvládnete sama? Já bych si tak jistý sebou nebyl, zvláště, když nám ji posílá On sám. Měl bych strach, že se jedná o pohrdání Božím darem a nabízenou milostí. Co se týká situace ohledně Medžugorje, odkážu již pouze na moji, již sice starší (11.4.2011) reakci na jeden z komentářů - Reakce na komentář: Přesvědčení, že zjevení v Medžuorje jsou falešná Najdete na tomto odkazu: http://fatym.com/view.php?nazevclanku=r eakce-na-komentar-presvedceni-ze-zjeveni-v-medzuor je-jsou-falesna&cisloclanku=2011040047 RT

Komentář ze dne: 13.11.2013 17:37:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Iva (@)
Titulek: Re:
Děkuji za komentář, no ujišťuji Vás, že sama nezvládnu vážně nic. Upřímně, ale na mě působí, výrok pana Amortha, dost opovážlivě a vnímám je jako špatné ovoce tohoto všeho - kam až to došlo... Bůh ví, že Jeho věcem a doporučením nepohrdám, On mě zná nejlépe. Koho On nám poslal, Toho jsem přijala a jsem Bohu vděčná- no to se nedá vyjádřit slovy, že tak učinil a takovou bezpodmínečnou láskou nás miluje, že nám seslal Ježíše Krista, tak bych touto Obětí, Darem nepohrdala. Jinak jste mě zklamal v tom, že jste mi takřka neodpověděl vůbec na nic z toho, co jsem se přímo dotazovala, přinejmenším, když zazní taková tvrdá řeč a z každého planého slova se jednou budeme zodpovídat- já, Vy i p.Amorth, zasloužilo by si to vážně vysvětlení ostatním a toho času skutečně obětovat, když už je tu něco tak vážného vyvěšeno. Iva PS: s tím ovocem, co jste krátce vypsal, připomínám, že by mě zajímalo, nikoliv co se děje na tom místě, ale co se děje dále s životy lidí, kteří se vrátí ke svým denním radostem a starostem a co díky tomuto místu obdrželi a i po těch třiceti letech by šlo jasně vidět, že to místo bylo pro ně požehnané a zdrojem pokání, jestli to po nějaké době "nevychladlo" a dokonce se tam pro "další vzpruhu" nemuseli dokola vracet- tak to by mě zajímalo a opravdu upřímně, věřte mi. Moje mamka to místo navštívila a život ji to nezměnilo, proto se upřímně ptám. Věřte mi, že žádnými předsudky netrpím, byla jsem sama na vícero poutních místech v minulosti.;-)

Komentář ze dne: 13.11.2013 22:19:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - MS (Gilad.Pellaeon@seznam.cz)
Titulek: Re:
Opravdu je to dovolené, jak píšete (jezdit do Medjugorje)? Cituji z Vašeho předchozího článku ... "Nuncius Viganó ve svém listě výslovně upozorňuje, že „duchovním a věřícím není povoleno se účastnit setkání, konferencí a veřejných slavností, při kterých se předpokládá věrohodnost medžugorských zjevení“." (plný text též na stránkách biskupství http://www.cbismo.com/index.php?mod=vijest&vij est=1329 ) Předpokládám, že u setkání a veřejných slavností v Medjugorjii účastníci předpokládají věrohodnost medžugorských zjevení, tudíž se na ně tento zákaz vztahuje? MŠ

Komentář ze dne: 16.11.2013 22:51:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Josef (@)
Titulek: Re:
Všechno špatně pane Tomku. V prvé řadě je na učitelském úřadu Církve, aby se k zjevením vyjádřila. To je naprosto zásadní. Přímo bych řekl povinnost pastýřů ke svým ovečkám. Vy tu zmiňujete dobré ovoce Medjugorie. Já se ptám, proč pravost zjevení Církev nepotvrdila ani po tolika letech? Vy tu pravost zjevení na těchto ztránkách propagujete a obhajujete. Jste víc než papež???

Nové filmy, videa a audia (mp3) pro vás:
Hledání na našem webu:
Doporučujeme:
Anketa:
Volná šiřitelnost:
Na obsah tohoto webu si FATYM nevyhrazuje žádná autorská práva! Obsah můžete dále používat, pokud není někde stanoveno jinak.

Na obsah tohoto webu si FATYM nevyhrazuje žádná autorská práva! Obsah můžete dále používat, pokud není někde stanoveno jinak.
Používáme
phpRS - redakční systém zdarma.

Kontakt | O nás | Webmaster | Administrace